HANDELSBETINGELSER


PRISER
Alle priser vises i danske kroner (DKK). Bemærk, at lokale importafgifter (told, moms) kan forekomme afhængigt af din region eller land udenfor EU. Disse gebyrer er for din egen regning.

BETALING
Vi accepterer betaling via Dankort, Visa, MasterCard, Visa Electron, Maestro, Diners og Mobile Pay. Betalingen vil først blive gennemført, når ordren er afsendt. Når du betaler med kort, bliver du bedt om kortnummeret, det's udløbsdato og CVC-koden. Vi gemmer ikke kortnumre, når transaktionen er afsluttet. PayPal faciliterer sikker betaling fra din bankkonto, kreditkort eller PayPal-konto. Vi opkræver også via MobilePay.


ORDREBEKRÆFTELSE
Når du har placeret ordren, modtager du en e-mail med din ordrebekræftelse. Vi behandler alle ordrer inden for 24 timer og sender dig dine forsendelsesoplysninger via e-mail, når de er behandlet. Hvis du har spørgsmål til status på din ordre, skal du kontakte info@northnorthnorth.com

ANNULLER ELLER REDIGER ORDER
Vi behandler ordrer ASAP, men vi gør vores bedste for at fange dem, før de går ud. Hvis du har brug for at ændre eller annullere din ordre, skal du straks kontakte info@northnorthnorth.com og sørge for at inkludere dit ordrenummer i din anmodning.

RETURNERING
North North North forstår og accepterer, hvis du ønsker at returnere dine varer. Der tilbydes derfor 14 dages fuld returret på varer købt på webshoppen. Fortrydelsesretten gælder fra den dag du modtager pakken. Du kan forvente 2-5 dages svartid fra den dag vi modtager dine varer retur. Den fulde pris vil blive refunderet, hvis returpakken lever op til vores krav herom. Varerne skal være ubrugte og returneret i en stand som ikke forringer kvaliteten af varen. Mærkerne på varerne må ikke være fjernet. Alle returvarer som ikke lever op til ovennævnte krav vil ikke blive accepteret, og derfor returneret til dig. Returforsendelse er gratis for returneringer over hele verden. Din returnering krediteres den oprindelige betalingsform, der blev brugt til at foretage købet, når vi har modtaget din vare. Du vil blive informeret via e-mail, når vi har accepteret din returnering. Vi overvåger returneringer for at identificere potentielt misbrug af vores returpolitikker og forbeholder os retten til at nægte betjening. Når vi har modtaget din returvare, går der 3-4 arbejdsdage for, at vores lager behandler dine retur varer og derefter 5-10 arbejdsdage før din bank indsætter pengene på din konto. Din refundering kan kun krediteres den oprindelige betalingsform. Vi sender dig en e-mail, når vores team har behandlet din refundering, så du ved, at den er på vej.
Kontakt vores kundeservice på info@northnorthnorth.com for at behandle en refundering. Vi vedhæfter i vores email til dig en forudbetalt returlabel for at gøre det super let for dig at sende den tilbage.

REKLAMATIONSRET
Når du handler hos os, har du 2 års reklamationsret. Vores reklamationsret gælder for fejl i materiale og/eller fabrikation. Det betyder, at du enten kan få varen repareret, ombyttet, pengene tilbage eller afslag i prisen, afhængig af den konkrete situation. Det er et krav, at reklamationen er berettiget, og at manglen ikke er opstået som følge af fejlagtig brug af produktet.

UDVEKSLING
Hvis du ønsker at bytte noget mod et andet smykke, skal du returnere de(n) originale vare(r) og placere en ny ordre eller kontakte os via info@northnorthnorth.com

ØDELAGTE / MISTEDE PAKKER
Kontakt os med det samme, hvis du modtager en forkert vare. Hvis pakken kommer til dig beskadiget, skal du tage et par billeder af den og sende os en e-mail med dokumentationen. Når en ordre er blevet leveret til den rigtige leveringsadresse, kan vi ikke holdes ansvarlige for mistede eller stjålne pakker. Hvis din pakke er gået tabt i transit, skal du straks kontakte info@northnorthnorth.com.